fredag 31 oktober 2008

time after time after time !

idag ska jag komma på något tankvärt att skriva om.

tänker , tänker, tänker och tänker lite till..

..jag kan skriva om någonting som hände mig idag. en gammal
vänn från oldschool, sa att jag var en lögnare och att jag bara
levde i skuggan av andra, att våran vännskap i högstadiet hade varit ytlig
och att hon egentligen aldrig tyckt om mig.
so what enligt mig, jag bryr mig inte om den här människan
och det blir ingen större förlust anyway.



men det blir verkligen en knäpp på näsan att höra något sånt
från en människa som man ansätt som kompis , och allt bara för en diskution.

(och tro inte att jag är en lögnare nu för allt i världen, jag ljög inte om någonting och det kan jag satsa min högra hand på. )



vi pratade om detta i skolan för ett tag sen, när man har slut på argument
går man ofta till personangrepp och det var ju det den här människan gjorde.

jag sa att jag inte brydde mig om hela den här händelsen, där ljög jag actually .. skulle jag inte brytt mig skulle jag inte tagit upp det här på min blogg.

måste bara säga att jag avskyr när folk pratar utan att veta, detta som personen sa "du har alltid hängt efter din kompis och försökt få glans av henne" .

nummer 1 : jag har aldrig hängt efter någon,
jag hatar folk som hänger efter och jag hatar att hänga efter.
nummer 2 : den här personen som jag skulle få glans av, varför just henne ?
tror hon inte att personen kan få kompisar utan att va populär.
[pungt nr2 var obegriplig jag vet, jag förstår iaf.. hah !]

Inga kommentarer: